Rady a tipy |
Poradíme vám jak zvýšit tržby i díky malým změnám i to jak zamezit provozní slepotě. |
Poutače a navigace |
Jistě jste si všimli nedaleko cest velkých billboardů, navigačních stožárů nebo různých směrových tabulí upozorňujících na obchodní centra, firmy a výrobky. Určitě mají smysl. Upozorní totiž na sebe a tím pádem se vám vryjí do paměti. Nepodceňujte tyto navigace. Umístěte i vy na nejfrekventovanějších místech ve svém okolí poutače či navigaci a zavčas na svou prodejnu ostatní nasměrujte. |
Venkovní vzhled prodejny |
Určitě jste mnohokrát šli nebo jeli kolem nějaké prodejny a nevšimli jste si jí. Zkrátka vás nezaujala. Proto nešetřete na tematických polepech, které ukážou, v čem jste nejlepší. Prodáváte více pečivo nebo uzeniny? Investujte do polepů, které na vaše nejlepší pečivo či nejlepší uzeninu okolí upozorní. |
Vnitřní vzhled prodejny |
Čistá, přehledná a vzdušná prodejna láká mnohem více zákazníky než přeplněná a neuspořádaná. Nešetřete na výměně podlahy či osvětlení. Vhodně zvolené osvětlení dokáže z velké míry ovlivnit prodej zboží. Také výběr vhodné barvy dokáže prodej ovlivnit. |
Vybavení prodejny |
Dostali jste od dodavatelů mrazicí box, kávovar nebo nápojový stojan? Spočítejte si výhodnost takového vybavení. Změřte si elektrickou spotřebu a výstavní plochu. Víte, že vaše lednice na čerstvé výrobky prodá o 30% až 100% méně výrobků než otevřená přístěnná chladící vitrína? Otevřená vitrína je totiž zákazníkovi příjemnější z hlediska orientace a rychlosti výběru. |
Vystavení zboží |
Setkali jste se při nákupu s tím, že už delší chvíli nemůžete najít například kávu? Správné vystavení zboží je totiž opomíjený základ, který dokáže zvýšit prodej až o 20%. Přehledně uspořádaná pokladní zóna v dnešní době činní 13% obratu a z toho 30% žvýkačky a čokoládové tyčinky. Nezapomeňte také na děti a zboží vystavte do jejich výšky. |
Náš zákazník |
Naslouchejte svým zákazníkům, sledujte jejich nákupní košík a snažte se jim vyjít vstříc. Nemáte zrovna jejich druh čaje? Snažte se ho zajistit co nejdříve. Ocení to a zůstanou věrní. Každý se přece rád vrací nakupovat tam, kde je ochotná a příjemná obsluha s úsměvem na tváři. Poděkováním a milým rozloučením také nic nezkazíte. |
Trendy a služby |
Sledujte, co je nového na trhu. Prodáváte ve své prodejně stáčené víno, farmářské výrobky a rozpékané pečivo? Mohou si u vás zákazníci vybrat hotovost? Nejen široký výběr sortimentu zboží je v současné konkurenci důležitý. Výběr hotovosti ušetří zákazníkovi cestu k nejbližšímu bankomatu a jistě si při té příležitosti u vás nakoupí. Buďte o krok před konkurencí. |
Naše reference |
Podívejte se na naše realizace a přesvědčte se o kvalitě naší práce. |
Více |
![]() |
Home O nás Služby Ochrana osobních údajů |
© 2019 MODEPRO, Designed and developed by 5Q, spol. s r.o |